another day in paradise



Har du ont någonstans just nu? - nej ingenstans :)
Är du singel? - yes I am
Vad är ditt favoritnummer? - 2, 4, 15, 22 :S elr ne 15 mest.
Favoritfärg/färger? naturfärger
Hatade färg/färger? hatar inga färger
Är du nöjd med ditt liv just nu? Japps
Vart önskar du att du var nu? Miami elr Hawaii
Vad borde du göra just nu? gå ner & ta en mumssiiig pigelin
Kan du nå dina fötter med raka ben? hell no haha vill ni jag ska knäcka ryggen elr
Är du kär i någon? - hä hä de vill ni veta va? No Im not
Kan du skruva tungan?- nigga what?
Har du någonsin velat bli läkare? - veterinär såfall, räknar det också som läkare. VAD VAD?!
Vad drack du senast? ' - ice tea lemon
Vem pratade du senast telefon med?- Gezim
Är du glad? - ja för det mesta
Är du piercad någonstans? - naveln & tungan, öronen om man nu räknar de som piercing
Vad har du för planer för ikväll? försöka lägga mig tidigt
Hatar du folk som ljuger? - Japp
Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar? - Inte för bögiga & inte såna som flyger
Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för? - nej inte vad jag kmr på faktiskt
Har du någonsin velat ha någon som du vetat att du aldrig kan få? - Bow wow
Hur är det mellan dig och dina föräldrar? så bäst det bara kan bli
Tycker du om ditt liv? - har du inte frågat redan?
Vad tycker du mest om i ditt utseende? - hmm, vetifan faktiskt, håret kanske?
Förlåter du eller glömmer du? - till en viss gräns förlåter jag, glömmer aldrig.
Har du mest tjejkompisar eller killkompisar? - killkompisar tror jag faktiskt
Har du någonsin masserat någon? - äckligt.
Vad är du rädd för? - mörker, mögel & spindlar
Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa? - yes
Önskar du att du var en av motsatt kön? - haha hade velat testa va kille för typ en vecka elr nåt
Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek? - ja ibland
När grät du senast? - vaknade upp av att jag grät faktiskt (drömde) för några dagar sen
Saknar du en tjej just nu ? - en tjej? Ja, världens bästaste bästa bästa vän yasmina <3

skolavslutning, (jag & yasse) hon gick i 7an jag i 8an haha så små!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0