Dilemma



- Skitdålig uppdatering I know, men har inte ork alls till att sitta vid datorn, till att ens göra något. Vill bara decka när jag kommer hem men det e inte smart för senare kanske jag vaknar 3-4 på natten & inte kan sova? Vem vet. Vet iafl att jag ska sova snart, haft huvudvärk hela dagen! Så jävla jobbigt är det, tatt huvudvärkstablett, druckit typ ett helt badkar med vatten men de hjälper inte. Men jag tror min huvudvärk beror på att jag inte har ätit choklad nu på typ 3dagar kanske. & min huvudvärk brukar släppa efter jag ätit lite choklad, wierd I know. But Im weird.

Shit har ju inget att skriva om förutom jobbjobbjobb, det e fan inte ens kul att läsa om. Vad fan är det med mig & gå vilse inne på familia förresten? Förr var det Jula ju där jag yra typ i 3dagar & krockade med en glasruta. Idag var det inne på lagret då jag inte hitta utgången, gick där med världens fetaste godisvagn & släpa på den & hitta inte ut haha tänk så har dom kameror där inne? & såg mig gå runt & svära o gå en massa rundor där. Tänk så kollade dom på live & inte hjälpte mig?! Vad fan är ni för några? & sen gick jag vilse inne på citygross också, wtf. Hittade inte kassorna av alla ställen hahahaha så kan det gå.

 

efter jobb & min resa runt hela skåne kom jag äntligen hem till Förslöv & passade på att hälsa på

min man Nadja som jag inte sett på mer än en vecka :( sorligt! Satt & plåga hennes bebis i tusen år sen stack jag hem & var med Arta & Vanessa lite (Artas systers dotter) & när dom gick har jag kollat på vampire diaries. Det var min dag det typ :). Hoppas ni haft en sugdag. Pusspuss



Kommentarer
Postat av: nille

hahah hur fan lyckas du med allt :D haha fan va kul om där satt ngn å kolla på dig typ med sån mikrofon haha ropar i hela jävla affären "dagga gå höger!" hahaha

2010-11-19 @ 00:56:30
Postat av: dagga

- hahahaha aso jag har ingen anning hur fan jag lyckas, det e ju en jävla labyrint där inne haha

2010-11-19 @ 07:41:03
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0