experiiiment



- Onödig jävla dag! Pendlade två timmar för att sedan vända hemåt igen. Mådde så freakin' illa imorse men tänkte att det skulle gå över bara jag får frisk luft & sånt. Ye right, kommer till jobbet & toan blir mitt första stopp. Not fresh. Fick vända hemåt igen & väl hemma blir toan de första jag besöker igen. Hatar vintern! Verkligen inte min tid på året. Snälla sommar, snabba dig hit! Can't live without you!

Vad har jag gjort idag då? Sovit typ halva dagen sen kom Arta till mig & bad mig färga hennes hår. Javisst sa jag, snäll som jag är. & så krigade vi med att få bort hennes blonda hår. Har inte sett resultatet än, men hon sa att det blev bra. Fast vi är inte färdiga än med vårt experiment.

Sen har jag bara kollat på Top model & camat lite med boobooodi & nu sitter jag här, hungrig som fan men vågar inte äta... Eller fuck it, jag äter. Kommer det upp så kommer det upp. Pusspuss


(övergammal bild på mig & Arta <3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0