How will I know if I let you go?



- Kul att vakna upp sjuk som bara den. Kan knappt prata elr svälja mitt saliv elr något annat utan att det dödar min hals. Det gör så jävla ont! Ska man dricka varmt när man har ont? Elr äta glass? Alla säger olika. Får ta & kolla upp det. & inte nog med halsen så har jag ont i hela kroppen, känns som ja har blåmärken över allt, är helt seg & orkar inte ens röra på mig typ.

Alltså blev de inget jobb idag, tråkigt men vad ska jag göra. Kan ju inte åka dit & smitta ner alla.
Oh vet ni? Hade så skum dröm om ormar, typ jag hade dom i en låda (hade haft dom där skitlänge) & hade inte gett dom mat typ så tog jag upp en & man såg revbenen på den hahaha oke jag vet dom inte har det men hallo detta var bara en dröm. & ja tror nog alla vet att drömmer man om ormar så är det ett dåligt tecken, kollade upp det & de betyder:

Orm : Att drömma om ormar är ett mycket dåligt omen, som berättar om faror, sjukdom,

frestelse och synd. Om ormen attackerar dig så ska du se upp för falskt smicker.



ORMAR
: Det anses sedan gammalt som otur att drömma om ormar.

se upp för elaka personer.


Nu ska jag gå & lägga mig igen & bara dö i min säng, hatar må såhär!

Can't stop thinking about you...


Kommentarer
Postat av: nille

haha aww stackare daggish du e sjuk ofta tycker jag :( vette fan riktigt va man ska göra om man har ont i halsen men tror de e bra att dricka whiskey iaf hah har för mig de ;P de e inte bra att röka iaf haha fy fan ;/ men testa whiskey ja tror de hjälper :)

2010-11-22 @ 16:36:58
Postat av: dagga

- haha såhär sjuk har jag inte vatt på tusen år! & hell no att jag dricker whiskey hahahaha never ever

2010-11-22 @ 19:23:28
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0