I aint got no time



- Då har man vatt hemma en timme, hunnit träffa en kompis en liten snabbis, prata i telefon som fan & äta som en liten gris. Gott! Kom försent till jobbet idag, visste det. Jävla tåg! Alltid så. Men de va inte så farligt, inte mitt fel ju. & tiden där gick jätte snabbt, har fått ta kassan lite då&då. Fast jag e feg så jag låter alltid den andra göra det, haha jag & räkna går ju inte så bra. Sen har jag även gjort två goooda gärningar på vägen hem faktiskt. Gav en hemlös lite pengar, ingen gav honom. Snåla människor. & sedan väckte jag en tjej som hade somnat på bussen, hon hade missat sin hållplats om jag inte väckt henne! Så snäll jag är hi hi hi.

Nu ska jag titta på TV lite & vila min handled, sovit konstigt inatt (som jag alltid gör, alltid konstiga ställningar. Typ handen helt vikt under huvet elr något liknande) Så jag har lite ont i den just nu, not fun at all.

Sen så har jag försökt ta lite bilder för er skull, vilket aldrig blir så bra. Men jag försöker iafl. Lättare när någon tar på en men ofta jag ska be någon random ba hej kan du fota mig här inne på toa? Hahaha no way. Toa också av alla ställen, men det är det enda stället jag kan fota mig själv på där ingen ser vad fan jag håller på med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0