I love youre profile baby, Love your pretty smile baby



- HAAJ SKATOR! Nu e jag mätt & glad & sugen på att äta tusen clementiner. Älskar clementiner, ska leva på dom livet ut. Vadåda?! Vill du ha stryk elr? Puss.

Bra dag idag, e fedeeeeeeeeee trött efter jobb bara, Fick gå & hälsa på alla butiker som finns (& cafeér) inne på Familia & dela ut papper om våra fina julkorgar. Gick nästan vilse där också, haha jag tror jag ska köpa mig en karta elr något. Går ju fan vilse överallt förihelskottan. & så har jag fått ta kassan lite idag again, stress på det. E så osäker när de gäller kassa haha inte min grej. Men man lär sig me tiden väääääällllh.

Blivit kär i en tröja inne på JC också, Finns ju två Hauffes inne på Familia, en liten godisaffär & sedan en lite större med mat,glass & lite godis. & på den lite större står vi mitt emot Gina & JC, snacka om shoppingsugen man blir. Man får syn på nya grejer hela tiden, oh nej jag blir galen! Den tröjan måste jag verkligen ha. Love love.


Kommentarer
Postat av: nille

haha kul o rita på bilderna? ;P du ser lite trött ut på den sista hahah

2010-11-25 @ 20:59:13
Postat av: dagga

- ser alltid trött ut när jag inte ler :) , & inte konstigt ifall jag ser trött ut om jag vatt uppe sen 6 & bilderna är tagna på morgonen =) & ja haha fett kul o rita på dom

2010-11-25 @ 21:35:31
URL: http://dklaudias.blogg.se/
Postat av: nille

haha ja fattar va du menar, ja ser helt jävla nerdrogad ut på morgonen när ja drar till jobbet haha, kmr man dit bara va fan gjorde du igår? what? haha så jävla kul (du fattar va ja menar du har sett mig på morgonen) hehe

2010-11-25 @ 21:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0