Kan ni fatta?!



- Har vatt uppe sedan kl 5 imorse! Kan ni fatta?! Legat & försökt tvinga mig själv att somna om, vridit & vänt på mig men inget har hjälpt. Jag har sömnproblem & det e så sjukt jobbigt, har haft det så länge jag kan minnas. När jag ska gå & lägga mig så somnar jag inte på typ tusen år & när jag väl har gjort det så vaknar jag hela hela tiden & så tar det ett tag för mig att somna om igen, inte många timmars sömn jag får. Därför jag alltid är trött mina kära, det e därför. Sa till mamma att jag ville ha sömntabletter men hon tror inte att doktorn kommer ge mig för att jag är så ung. Men han/hon måste ju hjälpa mig på något sätt? Han kommer säga motionera, japps det vet jag är bra för sömnen men har ett dilemma där, då kommer jag knappt kunna gå om jag överanstränger ryggen. Lite kan jag motionera, tänk er jag får ont i ryggjävlen på jobbet? Vad gör jag där? Står upp, lastar lite varor, går fram & tillbaka mellan de två Hauffes affärerna, det låter inte jobbigt men för mig så knäcker det bara det lilla.Tänk er då vad mkt tränning kommer göra mot mig, men jag måste börja träna i vilket fall som helst med tanke på hur dålig kondition jag har. Hoppas han ger mig sömntabletter & inte föreslår något annat. För jag ska fan ha dom tabletterna på ett eller annat sätt, kommer ihåg när min kompis mamma gav mig en bara för att testa, fyfan säger jag bara! Aldrig sovit så bra i hela mitt liv.

Ajja men men, det har snöat hela natten? Alla bilar kör skitsakta utanför just nu, hoppas inte tågen är insällda! Jag måste komma till jobb ju! Tagit en bild på dagens klädsel men just nu när jag kollar ut & kollar på kläderna känns det lite för kallt faktiskt, men jag har ju stövlar & min goa jacka & fetis halsduk, är ju ändå inomhus? Fast ändå, jag fryser så jävla lätt. Förstår mig inte på brudarna som fortfarande går i skinnjacka? Hahaha e ni friska i huvet? Förra veckan såg jag en brud som fortf gick runt i ballerina typ? Man hittar fan allt på knutpunkten.

& till det mina svarta stövlar :)


Kommentarer
Postat av: nille

hahah stackare, ja har oxå vatt uppe sen kl 5 :( haha fan ja vill oxå testa sömntabletter har aldrig gjort de, lär va fett najs ja har skitsvårt för att sova :P fast kanske inte så bra att ta de varje natt de e ju inte precis en naturlig sömn man får vene om de spelar ngn roll men ändå ;P

2010-11-24 @ 16:40:42
Postat av: dagga

- haha ja tror ej de spelar någon roll faktiskt bara man sover ut liksom, har testat de ju en gång & de va så skönt jag vakna inte upp en endaste gång under natten, sjukt skönt!

2010-11-24 @ 18:56:18
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0