Master of all minds



- Har vatt med om en jävla resa ska jag säga er! Vill ni veta? Skiter i, berättar ändå :)

Stack till Halmstad till min boooobodi igår, fett kul & blablabla inte det som e resan nu. Så idag ska jag hem, missar tåget precis. Vi blev lite glada, får böga varann en extra timme. Nu kommer jag till resan då, tar tåget som jag trodde var till Ängelholm. Stod ju förfan Malmö & det va kallt så jag fucking hoppa in. Punkt slut. Väl inne i tåget så ser inte inredningen ut som på ett vanlig tåg utan det var mktmktmkt finare. Blev glad, tänkte sikken jävla lyx. Satte mig o softa men så märkte jag att tåget typ aldrig stannade. Plötsligt säger dom Markaryd? Blev rädd som en apa utan sin mamma & gick runt o yra på tåget som en snigelfitta. Hittade en man som stog i en kiosk
(detta tåget var som typ ett köpcentrum)

Jag: Stannar ni i Ängelholm?
Candyman: Nej du har nog kommit fel
Jag: tyst....
Tjej: Jag har också kommit fel
Candyman: Bäst ni hoppar av i Hässleholm & tar buss till Ängelholm därifrån
Jag till tjejen: Jag håller mig till dig.

Sen gick jag & min nya homie & satte oss igen. Hoppade av i Hässleholm, gick det några bussar? Fuck no.
Rökte som svin & frös sönder med för den delen. Sen gick vi in & kolla tåg mot Hbg ist.
Hittade ett tågjävel som skulle till Hbg men vi hoppade av i Åstorp ist för jag the master of all minds fixade skjuts hem till oss båda & så krigade vi oss hem. & nu sitter jag här. Ätit ihjäl mig & äter ihjäl mig ännu mer med clementiner & godis & ska snart lägga mig i ett vaaaarmt bad som ska bli så jävla skönt.

Det va det kära vänner!

(gammal bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0