Nu är det ********* som gäller!!



- Nu är det klippning som gäller! Osäkert på om jag ska klippa en bit eller bara toppa det. För nu när jag kollar på det så är det en "liten" bit som är slitet & då är det ju bara onödigt att toppa det, för jag kommer ingen vart med toppningen ju, antingen så är det allt eller inget. Eller ah, vad man nu ska säga. Men jag är så jävla feg när det gäller mitt hår! Riktig chicken är jag, eller bara när det gäller toppning för färning går jag med på, allt förutom blont.
So not my colour. Nå? Vågar jag....

Kommer ihåg för flera år sen i Polen så stack jag till frisören, oh hon e så duktig & bra sa alla. Mhm jag kommer in där & säger jag vill ha chokladbrunt hår & TOPPA DET BARA. Mitt hår slutade kanske under brösten, & när hon var klar. Gissa hur kort det var? TILL AXLARNA! Kan ni fatta så arg jag blev men sa inte ett ljud eftersom min mamma stog brevi, jag var rädd hihi. Men när jag gick därifrån svärde jag som ni aldrig hört mig svära förr & grät så arg jag var, mitt hår! Det var inte ens slitet & hon gör mig flintskallig. Hoppas hon går i konkurs. Fast färgen blev bra.

(jätte gammal bild på the hair då jag fortf var mörkhårig.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0