put it down on me, put it down on me, down down on me...



- Hej fulaste fula! Allt bra med er? Bryr mig ej. Fått ta kassan extra mkt idag & jag börjar bli pyttelite duktig på det, bara litelitelite. Efter jag slutat gick jag & köpte min älskade tröja haha sedan köpte jag ett linne som jag ville ha under, ett brunt. Dreggel!. Så ska det hänga lite snett över axeln. Tröjan ska egentligen va pösig, men sån pallar jag ej med. Köpte ny mascara med, det behövdes! Efter det åkte jag hem, kaos va det på knutan. Tusen tåg inställda elr försenade typ. Tur att mitt gick iafl.

När ja var framme i äholm så hämtade mamma mig & så åkte vi & handla lite maaaud. Köpte även en matta, en lila matta som matchar till mina fiiina lila gardiner :D wihu. Sen köpte jag en asgod kräm, fyfan va gott den luktar! & ett lila nagellack som jag velat ha länge men alltid glömt köpa med mig. Det va de typ..

Juste! Va ju hos doktorn & jag har nåt virus i halsen som spridit sig från halsen & uppåt, ovanligt sa dom det var & de gick inte o behandla. Det ska gå över av sig själv sa doktorn, don't like!

Nu ska jag kolla klart på Sin City & sedan sooova. Är riktigt trött :(

Juste, köpte även med mig den nya colgate. Den man får vitare tänder av.

Inte för att jag har gula tänder haha men det skadar inte att testa om den hjälper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0