question?



- En fråga? Vad fan är det med alla & det hära Lanvin for H&M? Ursäkta mig men klänningarna där e ju sjukt fula haha okey okey jag vet att alla har olika smak, ni kanske inte gillar min stil heller så värst. Men who gives a damn. Jag måste bara få ut detta wtf vem fan skulle ta på sig detta?

 

 

Det där hudfärgade tyget ovanför klänningen vafan är grejen med det? hahaha dör så jävla fult det är. Hade vatt finare om dom kört utan & lagt lite sliverstenar/"glas"stenar runt om där va brösten ska vara på den svarta klänningen om ni fattar vad jag menar, men som sagt alla har inte samma smak.

Den enda klänningen jag skulle kunna tänka mig ha på mig var denna med ett par finfina skor till hade den nog vatt perfekt:

 


Kommentarer
Postat av: Jakobsilje

Great site! Lots of useful information!

2011-01-04 @ 10:58:32
URL: http://jakobsilje.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0