Sluta överdriv!



- Aso fan vad alla överdriver med han där Laserturken!?, Det är inte kul längre fattat. Det är bara en vanlig blatte som var upprörd över att "hans egna" (andra invandrare) blev skjutna i hans stad. & han kan inte så bra svenska, wow fan vad kul. Okey första gången man såg den kanske det var kul eller ja jag skrattade inte så mycket, satt mest chockad & log & småskratta lite inget mer med det. Men alla remixes & allt det är överdrivet. & nu säger dom på the voice att han ska göra nån film eller musik eller nåt skit? Wtf uttjatat! & så håller dom på på The Voice hela tiden (Laserturken ska gästa som snart), ah så håller dom på där hela tiden: nej tänk så kommer han & klipper våran toung. Han kommer göra kaos i studion.

Ja okey vi har fattat nu, tillåt mig att skratta: ha   ha   ha! Kul.......................

DAMP.

Nu ska jag äta klart min yogurth & sedan vandra vidare i detta jävla fittväder till min buss. Pöööözzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0