" Sveriges nästa stjärna "



- Sitter & kollar på repris av Idol just nu & jag tror inte jag vatt så chockad i hela mitt liv, ne oke nu ska jag inte överdriva men wtf!? Skämtar juryn med oss, vad fan e det för människor dom valt ut? Ingen av dom kan sjunga ju haha, skrattade sönder när ja hörde dom. Oke jag ska ju inte klaga dom sjunger ju 100gånger bättre än mig, men detta ska föreställa "sveriges nästa stjärna" & dom sjunger helt normalt. Alla förutom han där blonda? Hmm Jay heter han ja, aa han e ju den enda som kan sjunga där. HAHA ne nu orkar jag inte titta på de jävla programmet mer, ska hoppa in i duschen nu.

Detta kallar man för röst & detta heter sjunga:
* Oprah upptäckte denna lilla tjejen & Charices största idol är Celine Dion,
Celine lät henne sjunga på hennes egna konsert  *


 

får rysningar varje gång jag hör tjejen, love her!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0