Upside down



- Godmorgon! Vaknade upp med nare (torra läppar) idag. Det e så jävla äckligt, man typ slickar sig runt läpparna hela tiden men ndå känns det helt tjockt & äckligt på läpparna, haha aso vintern är verkligen inte min årstid. Har alltid något att klaga på, alltid något som går fel. Mamma ska beställa tid hos doktorn idag, jag går aldrig till doktorn typ, väntar alltid på att det jag har ska gå över av sig själv men nu räcker det m det. Jag kanske har halsfluss? Går det över av sig själv? Måste kollas upp iafl för ont gör det som fan. Men men nu räcker det med onteriet & klageriet, snart är det fredag! Fan fan fan vad skönt med helg, längta!

Ska försöka öppna upp min vaselin burk nu, alltid så jävla svåra att öppna. Sen smörja läpparna med det. Hatar ha grejer på läpparna, typ läppglans, läppstift, vaselin & ja allt sånt där skit. Hate it but have to men först ska jag äta upp min frukost :)

Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0