i've been in jail



- Jaha då har man vatt & kollat på lägenheten, jätte fin var den. En tvåa, mamma&jag gör vad som helst bara för att slippa bo här nu, så en tvåa räcker för oss än sålänge. Fast sovrummet (mitt rum) var lite litet för min smak faktiskt, sovrummet i ängelholm hade fått plats i mitt rum tom. Aslitet!

& nu om gårdagen: åkte in till Helsingborg efter en del tänkande, var inte alls på festhumör men vafan min kompis fyllde år så lite får man ju offra sig. Stack till förfesten då som hade vampyrtema, efter vi vatt där & bögat oss stack vi in till stan, vetifan vad klubben hette. Tempel elr nåt. Jag, Shpetim & Albert drog hem vid tre för det va fett tråkigt enligt oss då. Kom hem till Josse, rensa hennes kök. Gick & la oss & nu till de jobbiga. Josse & Company kom hem vid 5-6tiden, & jag & grabbarna (eh grabbarna hahahaha) vaknade & fick för oss att dra hem?! 6 på morgonen, tåget skulle gå halv 7. Vi missa det med en minut såklart! Typiskt, så vi joina the bänk crew (skämt) på knutan & väntade tills nästa tåg skulle åka vilket var halv 8. & gissa vad? Vi missa det också! KAN NI FATTA!? nej skoja hahaha erkänn ni ba oh nej shit, ne vi hann med det. & såklart finns det ingen buss direkt till Förslöv så jag crascha hos Shpetim. Även där rensa vi köket. Klockan var nu typ halv 9 & min buss skulle gå 10. 20 minuter innan bussen skulle komma så tänkte jag skitsamma jag blundar lite, mhm gissa vad som hände då? Jag vaknade & såg att jag hade missat bussen med 5 minuter. & det första mamma säger när jag kommer hem vid 12tiden är, har du suttit i häktet elr? hahahaha kan ni förstå hur mkt jag knäckte mig, hon gjorde min dag där




men här får ni lite bilder från igår, lägger inte upp många & lägger inte upp på alla.







försökte leka nåt offer här, vetifan vad jag höll på med så fråga inte.





Shpetim&Albert



Josse&Nathi







softarna







Han skulle leka vampyr o bita mig men lyckades ej så bra för vi fick skrattanfall



Mitt vampyrbett, hade tänder med men dom bet jag sönder ist



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0