VÄRLDENS STÖRSTA SN......



- Kom hem från jobbet för exakt en timme sedan, slutade 4. Reser & krigar genom hela skåne för att ta mig dit&hem. Men kul var det, fick göra massa julkorgar med godis i, & pynta dom lite fint. Så om ni köper en korg är dom som ser snyggast ut gjorda av mig hehe, säger vi.... Fick göra chokladbollar också & massa sånt kul. Trodde faktiskt jag skulle få slava eller något men ikke sa nicke era jävlar! HA HA

Tog tyvärr inga bilder, lovar jag skulle gjort det men min laddare gick sönder igår, den lät helt konstigt & skulle hora sig med att inte ladda min stackars mobil som behöver liv. Laddare du är en twat. Don't like you any longer, innan var typ laddaren min bästa vän, men vänner sviker ju en me tiden ;). T.o.m du laddarn, trodde inte så om dig!

Haha, vet ni vad som hände idag? Nej hur ska ni veta. För ingen såg! Hade nog ätit ihjäl mig ifall nån såg det. Ska försöka förklara nu, telefonen gick sönder på jobbet, gick inte o ringa så jag sprang till Jula & skulle köpa en ny. Gick vilse där inne, skulle va envis & hitta det själv men lycka till med det, kan ju inte ens alfabetet & där stog allt i abc o blablabla så jag frågade en kvinna lite snällt: ursäkta vart ligger telefonerna?
Kvinnan: dom ligger i avdelning K. & så gick hon sin väg. Wtf jaha då går jag till början av affären & börjar yra rundor där, hittar inga jävla telefoner. Sen får jag syn på en liten utlänning som jobbade där, yes tänkte jag & bad han bannemig visa vägen till telefonerna. Ja & så fick jag väljaaaaaaaa, tog den fulaste moahaha. Iafl nu ska jag komma till saken, skrev detta bara för ni ska ha nåt att läsa. Jag går till kassan & betalar & whatever. & sen ska jag ut & där har dom ju typ VÄRLDENS STÖRSTA SNURRDÖRR, inte såna där små fjuttiga man e vana vid som på väla, familia & maxi. Ja iafl, så går jag in i universumdörren som aldrig tar slut, & så fick jag för mig att det var en sån där liten så jag börjar ju gå rakt, PAFF GICK RAKT IN I RUTAN. Kollade runt snabbt som fan så att ingen såg händelsen sen dog jag av flabb för mig själv (ingen såg) men när ja börja skratta undrade självklart folk wtf is wrong with her?


Kommentarer
Postat av: nille

hahahahah fan va snyggt hahaha hade garvat ihjäl om ja såg de hahah

2010-11-16 @ 01:13:14
Postat av: dagga

- hahahaha du hade kissat på dig en skvätt också!

2010-11-16 @ 18:02:33
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0