Wtf is wrong with you dude?



- Gick bra idag, fick sluta tidigare tom. Fett skönt, men missa tåget ändå för träffade på lilla Martinjävlen i Hbg så vi stog & snacka ett litet tag vilket gjorde så att jag missade mitt tåg, men skit i de. Va så sjukt trött på vägen hem att jag somnade hela tiden, fyfan vad jobbigt det var men skönt.

När jag kom hem såg jag att min älskade mamma köpt hårolja till mig, behövs till mitt hår & så hade hon fixat en ny laddare till mig, men pundaren i affären hade bara gett henne de där uttaget man sätter i
(ni som har xperia mini förstår), han hade inte gett henne sladden till laddaren? Wtf is wrong with you dude? Säger man att laddaren är sönder så testa vad som är felet eller ge både sladd & kontaktgrejen. Inte ba en sak, så jag blev sne som fan ska ni veta, men så läste jag mitt kära brev som jag fått hem idag & har vatt glad sen dess.

& ja juste, sen beställde jag hem världens fetaste feeteee jacka! Längtar tills den kommer. Puss på er era svin.


& nu har jag slarvat bort mitt örhänge! höll i det nyss, så nu är jag sne igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0