"21" questions



1. Är du singel nu? - yes I am
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta?  - långa?
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - ja om jag hittar killen som passar mig
4. När hade du sex senast? - när hade du det?
5. Har du kört oskyddat sex? - har du?
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - njaee, nte riktigt
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - aa
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - när man var mindre ja
10. Haft sex på fyllan? - have you ?
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det?  - nej nej
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? - ja det har jag
13. Sparat något från ett gammalt förhållande?- ja ett armband jag fick när jag var typ 15 haha men det mesta har jag slängt, vill inte ha kvar skit från skit ;)
14. Somnat gråtande pga kärleken?  - ja det har hänt
15. Varit på en blind date?- oh hell no
16. Varit otrogen?  - haha jag heter inte ***** , nej men fan heller
17. Ångrade du dig? - har inte vatt det ju?
18. Har du lätt att bli kär?  - ja som fan! nej föriiiihelvede
19. Har du någonsin varit kär?  - japps
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig?  - haha fan e det för fråga? Killar ljuger.

KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän?  - ja, yasmina! mitt finaste hjärta <3
2. Är du ofta med dina vänner? - ja så ofta jag kan & dom kan
3. Vad brukar ni hitta på?  - supa ihjäl oss, ta en holk, gå ut visa röven på gatan. Nej men vi snackar shiiiiiiit ofc, skvallrar om de vi hört haha ehm ? Fikar, ja såna böggrejer
4. Bästa minnet med nån vän? - oj oj det är allt för många
5. Säg namnen på någon riktigt bra vän?  Yasmina <3
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - alltid <3
7. Har du hatat din bästa vän? - aldrig & vad som än händer, kan jag inte hata henne
8. Litar du på din bästa vän? - ja and her only <3
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig?  - ja
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta?  - ja det med
12. Vart bor din bästa vän? - it's a secret
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? - ja om allt&alla, nej fan men de kan väl hända? Vem gör inte...
14. Har du ljugit för någon kompis någongång?  - Ja, jag har dratt en vit lögn nångång
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? - kanshääää dom char!
16. Ljuger du för dina vänner ofta? - nej för fan
17. Vilken kompis var du senast med? - Nadja
18. Ställer du upp för dina vänner ofta? - Alltid.

SISTA SOM
1. Du fick en puss av? haha de vill du gärna veta ha ;)
2. Sov med dig i samma säng? - Nadja
3. Du delade ett riktigt skratt med? - Nadja
4. Du gick på bio med? - Pappa & kusinerna
5. Du höll i handen? - vetifan
6. Du gick på stan med? - Kattis
7. Du delade en pizza med? - Shpetim
8. Du ringde?  - mamma
9. Skickade ett sms till dig? - Nadja
10. Du kramade?  - Nadja
11. Gjorde dig lite besviken?  - Behöver vi inte ta här
12. Gjorde dig mycket besviken? Behöver vi fortf inte ta här
13. Du skrev med på msn?  - Teuta
14. Du snackade skit om? - mitt ex
15. Du åkte bil med? - K.
16. Gav dig en komplimang? - Teuta faktiskt haha
17. Du kollade på film med?  - Kattis tror jag? Dåligt minne...
18. Du åt med på resturang?  - Ehm nigga say what? Haha ne ja vetifan
19. Betalade något åt dig?  - Min kääära moder
20. Grät inför dig? - det kommer jag inte ihåg faktiskt, nån bög väl



Kommentarer
Postat av: yasmina

<3 <3 sötast är duu daagooosska!

2010-10-19 @ 15:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0