a big hug 4 U



- Skitdålig uppdatering! I know and Im sorry. Skulle dra ut idag egentligen men vet ni vad? Har vant mig vid det här nunneriet så tror jag stannar hemma ikväll *again*. Nej men ja stannar inte hemma pga jag vill nunna mig utan för att jag helt enkelt är slut? Don't know why so don't ask. Tror det kan ha att göra med att jag typ försökt vända tillbaka på dygnet? & att jag nästan lyckats, vaknat typ tidigt två dagar nu & snacka om trött jag är! Me don't likey. Så japp jag är dödstrött & har fetaont i huvet, gillas inte mina vänner. GILLAS INTE! så Hulu the Hulk, blir nog ingen kram från min sida ikv :( hihi, men jag ger dig en fetekram här genom bloggen & hoppas på att du får en trevlig kväll & dra någon i nackhåret såhär i smyg & skratta mkt åt tjejer som inte kan gå i sina skor för min skull e du snäll haha!!

Har fan inget o skriva om :S ? fucked. Jag som vill ut :( men hur kul är det när man ej pallar? Oh & mina grabbar som ska ut idag, elr ja mina o mina men min lilla albanska hoe ska ju ut :/ without me! Hoppas han får det tråkigt mohaha.

Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0