back on track



- Det blev utgång igår iallafall. Först förfest hemma hos Nathi sedan vidare ner till stan. Ja drack o drack o drack men det verkar ej hända något? Har jag blivit för van vid sprit haha? Jävligt konstigt iafl.
Ja vad ska man säga om igår? Det var helt okey, var inte speciellt taggad haha sån stel bajskorv typ.
Har iafl en människa att tacka lite extra för igår & det är Hulu the hulk aka my saviour. Utan honom hade jag inte kommit in någonstans haha mitt pass är fortf i Malmö för att få svenska papper, import I know.

Vaknade hel sent idag, halv tre förfan & fattade ingenting. Festade inte ens hårt igår & ändå sov jag som en ehm ja jag vet inte vad. Nej nu ska jag bada sen ska jag kaansske in till Ängelholm för en liten fest med vännerna.

Nunnan is back on track!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0