chocolate day



- Sry för att jag ej bloggat för er bögmän idag, men har faktiskt inte haft tiiiiiiid for ärh! Vaknade upp idag med att det låg typ choklad i hela min säng. Ja jag äter i sömnen. Försökt att inte ha godis i rummet men vet ni vad jag gör då? Då går jag ner ist, tar ut de från skåpet, går upp, äter det & sedan lägger jag mig lycklig igen. Åt fan mer än en halv marabou igår natt märkte jag imorse :S wtf?? Normalt?!

Ajja mer än chokladeriet så åkte jag in till Ängelholm, tog en fika with somebody lr ja fika & fika en dricka, pallade ej äta något idag. Choklad där mer? Vad fan är det med mig och choklad idag? Efter jag vatt ute ett litet tag kom mamma & hennes crew & hämtade upp mig i Ängelholm. Vi drog till Skottorp. Gjorde inbrott där sen vidare & lämnade varorna i hemmeslöv lr hovshallar? ajja iafl där har vi vatt hela kvällen. Bakade, drack, gjorde charader & sånt kul. & vet ni vad? Mammas kompis bakade typ chokladkaka (choklad igen) & så erbjöd han sig sin chokladsmets skål ni vet, asstor. & det fula av allt är att jag åt upp allt.... Elr ja nästan allt.

Ne nu vill jag inte skriva mer, nu ska jag tvätta av mig sminket & decka i sängen. Härligt! Hoppas ni haft en trevlig lördag midgets. Sov så gott.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Godis på helgen är aldrig fel. ;)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-03 @ 19:56:45
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godis på helgen är aldrig fel. ;)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-03 @ 19:57:39
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0