Dj Yoda



- Jaha då var det tillbaka till att knarka nässpray då. Sjukt jobbigt, men det finns inget mer jag hatar än en täppt näsa. Speciellt när man ska sova fyfan vad det går en på nerverna då.

Vet ni? Jag har drömt flera gånger om att jag verkligen vatt Dj, har stått på olika klubbar & spelat & fyfan vilken känsla det gav i drömmen. Jag tror faktiskt jag hade vatt grymmast av alla om jag ens kunnat mixa, men det är bara att lära sig, drf jag kallas för Dj Yoda ju haha det hade tom blivit mitt namn. Jag vill testa mixa nån låt bara för skojjs skull o se om det blir något bra av det eller inte. Behöver bara hitta nåt free music program på internet jag kan ladda ner, sen hmm va behöver man mer? Ingen anning men får väl läsa vidare om det, kanske behöver nåt piano inkopplat till datan? Elr vafan ska jag ha piano för :S lät rimligt. Men men, skadar ju inte att testa. Hoppas jag hittar nåt roligt program bara. Puss

Kattis misslyckade bild, kolla ansiktet sticker ju ut ur huvudet hahaha

min bild var grymmare erkänn?

hahaha dödlig! (jag gjorde den på paint!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0