Drömtydningar



- Godmorgon! Vaknade upp för en timme sen. Jag sover alltid så himla länge när jag är sjuk. Sen får jag ångest över att jag typ "sovit bort" hela dan, fast jag inte har det. Jag har rätt till att sova hur mkt jag vill då jag är sjuk fast jag hatar sova för länge för det känns som man har missat något. Kanske sov jag länge idag också pga jag drömde om min morfar, älskar när du hälsar på mig i drömmarna.

Ajja vad händer idag då? Jag har inga planer, lite tråkigt men nu när jag kollar ut är jag glad över att jag inte har några planer. Det e regnar ju! Hoppas snön kommer snart, eh vilket den inte gör men man kan ju alltid hoppas för jag pallar inte regn. Hellre fin vit tjoooock snö än regnjävel.

Nu ska jag ner & värma maten mamma gjort & sedan lägga mig i badet med skön musik.

Förresten hade så sjuk dröm inatt, drömde att jag klättrade upp för vårt hus i Polen men det var inte alls högt
(det är högt i verkligheten) & nere på parkeringen satt en muslimsk flicka, med slöja inlåst i en bil. & vet ni vad jag gjorde mot henne innan jag skulle in genom fönstret? The lick sign hahaha ni vet med fingarna, slicka hmm hmm ja jag tror ni fattar. Wtf ?! & hon började skratta haha. Jag ville få henne glad. & anledningen till varför jag klättrade upp mot fönstret var för att skrämma mamma & mormor som var i köket? Sen helt plötsligt kommer min morfar in, snacka om glädje! & så sa han "passa på att prata med mig nu innan jag försvinner igen", jag tror faktiskt på fullaste allvar att han fanns där, på riktigt i min dröm. & han sa så för att jag skulle vakna upp & inte kunna prata med han på ett tag.


Så jag gick in på drömtydningar för att se vad det menades med detta & såhär stog det på de flesta sidor:


Släkting att se, gamla minnen väcks till liv.

Släkting att tala med, försoning av en ovän.
Tala med en avliden: vändpunkt till bättre levnadsförhållanden.
FLICKA, se: du kommer i trevligt sällskap.


Sedan drömde jag om att jag skulle köpa röda gardiner & röda örngott elr vad det heter, de där överkastet till kudden & röda lakan, jag skulle iafl ha något rött av det , wtf kom det ifrån?

Rött: din vän älskar dig och längtar efter dig.
LAKAN, se: du längtar efter ömhet.


haha fan vad jag älskar drömtydningar det är så sjukt & så spännande att läsa om.



bild: från i sommras, hade somnat hos Kätz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0