drunken monkey



- Guten morgen biqäz. Elr ja morgon & morgon. Jag säger vad jag vill! Arg. Igår kväll stack jag hem till Nadja som städade som en maniac, då blev jag också maniac bara för att passa in i hennes samhälle. Så jag rev ner hela hennes garderov, inte lite kläder där. Tog mig typ en & en halvtimme för att vika allt, eller tom mer. Vek det jätte fint, affärsvikning ni vet ;). Välj handel. Klockan två på natten lagade hon mat & där satt vi & åt middag-(hatar det ordet) som ett kärt par haha. Sen satt vi vid datorn o kollade lite rundor sen deckade vi båda två & vaknade helt yra idag, kände oss helt packade. Varför det vet jag ej. Hmm ett mysterium era grodpungar. Ett mysterium.
Nu ska jag sätta på badkaret, japp det ska jag göra. Pervers... Sen ska jag åka & handla mat med mami, ska bli så skönt att bara fylla hela kylen sen äta upp allt på samma dag.

Hejdå råttor.


Kommentarer
Postat av: nille

haha "välj handel" ja säger alltid till alla välj inte handel för helvete ;P va fan lärde du dig att vika kläder? ;o eller på praktik kanske haha cp hejdå

2010-10-28 @ 14:58:47
Postat av: dagga

- hahaha det jag menar med inlägget ju "välj handel" ba för det e d man gör ju på sina fittpraktiker haha utnyttjas forfan

2010-10-28 @ 22:08:37
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0