eat my shorts fuckfaces



- HAH! ät mitt bajs era fittungar, behövde bara Nilles hjälp med bloggen & min egna. Så ni kan draaaaa åt fanders vettja. Ne skojjar, men ni e äckliga som snålar med kommentarerna. Det passar att gå in här varje dag. Men behöver man er böghjälp så nej då är käften stängd. Stick & brinn :)

Tänkte visa er hur mkt vatten det var i badkaret innan ba så random

 

& så har man fått spotify också, lite efter är jag men who cares! Tack min älskade nilluushä <3

ne nu tänker jag inte sitta här & blogga längre, är så sjukt glad att den är fixad iafl. Nu ska jag ut en sväng ;)


Kommentarer
Postat av: a

2010-10-10 @ 22:37:54
Postat av: Alex

Efter med mig who cares :P vad taskigt sakt asså jag sa bara fixa det :P palla youtube ^^ dissen till max haha !

2010-10-10 @ 22:38:47
URL: http://achis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0