Grannfejden ha ha ;D



- Hej lovers and haters, hoppas det e fint med er. Med mig är det bra, fortf sjuk. Sitter här helt skakis
(damp-adrenalinkick). Två ungdomar (grannarnas barn elr nåt vetifan) kom hit & började bråka med pappa och hans moster och jag hörde allting, ingen kaxar elr skriker på min släkt elr något då jag är i närheten. Så jag starta krig. & det slutade med att pappa fick dra in mig i huset så inget bad skulle hända fittjävlen som stog utanför och va stor i munnen. Tur för henne.

Ajja mer än så har det inte hänt, kollat på Spartacus serien nu två nätter i rad & jävlar va bra den ääär! Längtar tills nya säsongen kommer ut, om den kommer ut. Tror jag ska hem imorn elr övermorgon då lovar jag er att det blir mer uppdatering och pictures.

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: engel

- GO DAGGA!!

2010-10-25 @ 16:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0