Grattis mitt älskade hjärta!



- Har bara en sak att blogga om idag & det är till min älskade Yasmina som fyller 18 år!

Ett stort grattis till dig mitt hjärta <3 önskar dig allt det bästa en människa kan få.
Önskar dig all lycka & glädje, kärlek & hälsa & en underbart bra dag.
När du tänker tillbaks på denna dagen ska du ha ett stort leende på dina läppar,
för 18 blir man bara en gång i livet.
Grattis än en gång, önskar jag vorde där med dig min syster <3

Du är allt, glöm aldrig ...



















Kommentarer
Postat av: yäzz

Mitt vackra hjärta !! tack så mycket..

Ja önska du kunde fira min dag med mig :( fan va roligt! Men vi ska fira när jag kmr ner serce

du är och har alltid varit och kmr alltid att vara NR ETT HOS MIG! Jag älskar dig min ängel. Min syster <3 <3 Alltid vi.

2010-10-14 @ 00:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0