hjälp mig någon??



- Aso what tha fuck!? , jag gjorde om hela bloggen. Den blev skitsnygg & allt men så när ja sparar det så ser det helt fucked up ut, min header är borta & bakgrunden är densamma fast fulare tom. Men nu ska jag komma till det konstigaste av allt.

Går jag in på Mozilla kuk firefox så ser min blogg ut såhär:

 

Men går jag in på internet explorer så ser min blogg ut såhär:

 

Så nu är min fråga till er  ( vet att ni inte kommer svara ) för ni kommenterar aldrig, snåla jävlar.

Men jag försöker ändå, hur ser min blogg ut på eran dator?

Som bild nr1. Eller som bild nr2 ??

 

MEN så på internet explorer så syns inte mina youtube klipp mer, vafan är detta!? jag får spel


Kommentarer
Postat av: Alex

Den ser ut som bild 1 :S

2010-10-10 @ 20:11:46
URL: http://achis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej fan nu ser den ut som bild 2 hahah tog fan 5 minuter :P

2010-10-10 @ 20:13:01
Postat av: nilläh

nr 2 ;P

2010-10-10 @ 20:33:54
Postat av: Anonym

din blogg ser jättekonstig ut på min dator :/ din bakgrund är typ "för liten" eller hur man ska säga..



försöker bara hjälpa :) så ta ej illa upp.

2010-10-12 @ 16:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0