hund hund hund



- Funderar starkt på om jag ska börja jogga igen, men pallar jag det? Jag vill helst börja simma. I love water! Men jag vill inte simma själv :/ så himla tråkigt? Tänk er åka buss ända härifrån till Ängelholm (typ 20min? lr mer) tror det är mer ... Ja tänk er sitta där så länge helt själv, fett tråkigt. Sedan gå ända till simhallen, själv. Ännu tråkigare. Sedan byta om, oke inte lika tråkigt. Men palla stå där själv & känna typ att alla nakna äcklar glor på en, även om de ej glor på en så känns det så. Hellre att jag har med mig en vän till offer som också ska känna sig uttittad mo ha ha.
Sen hoppa i vattnet & börja simma, helt själv. Inte för man pratar så hemskt mycket när man simmar men roligare ha nån vid sin sida som man kan spotta i huvet lite då&då på.

Nej nu ska jag sluta yra, men så hemskt är det nog inte att simma själv.. Who gives a fuck liksom, alltid sagt & kmr alltid säga: My, Myself and I som gäller.

& jogga har jag ingen lust för heller, elr gå kan man också göra för den delen men det e ju verkligen tråkigt, oke man har musik med sig självklart men njae.... Lite läskigt kanske gå/jogga i skogen med hög musik pumpandes ur hörlurarna, fast det är mitt på ljusa dan så vet man aldrig. Det en av anledningarna till varför jag vill ha en liten hundis, en siberian husky såklart är att har man en hund med sig var man än är känner man sig säker. Sån har jag alltid velat ha en husky. Men tänk er vad mysigt, bara du & din hund i flera timmar. Ni tänker säkert damn girl timmar men ja faktiskt. Jag hade kunnat va ute hela dagen bara jag hade haft en voffsing.

Nu kommer yrandet igen, ska ta & lägga mig i sängen med min kalla vattenflaska & halsa hela. GOTT!
Drf säger jag godnatt nu, hoppas ni festat sönder! & puss på er grottrövar (:


Kommentarer
Postat av: simone

så vacker :)

2010-10-02 @ 13:12:29
URL: http://fattybom.se
Postat av: nilläh

http://www.youtube.com/watch?v=Mk4bmK-acEM&feature=aso

2010-10-07 @ 17:50:05
Postat av: Dagga

- hahaha nilluuushe den e helt sjuk haha skitgo hund!

2010-10-07 @ 20:41:30
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0