I just wanna say thank you



- Vatt på äääventyr med mig själv hela dagen & är jävligt trött nu ska ni veta. Men men det var so worth it att gå upp tidigt för. Annars då, inte mycket som har hänt. Mamma har hittat lägenhet i Ängelholm vid Nya Torg but I dont like it so much faktiskt, fast vi kanske inte får den vem vet? & ja vet ni? Jag har äntligen fått hem mitt pass, fatta lycka. & så har jag blivit förkyld... IGEN! Höll mig frisk i två veckor, två bögiga snorveckor & nu så kommer jag få knarka nässpray igen känner jag. Inte skönt alls men men så kan det gå.

Fan haha har verkligen inget att skriva om, elr jo det har jag ju. Men det är mycket hemliga saker drf bloggen blivit lite tråkig på sistone, man kan ju inte berätta allt heller.

Hittade en sån där fråga - svar igen. 100 st frågor. Dom ska jag svara nu på bara för er skull så ni har något att läsa här iafl :) . Hoppas ni haft en bra dag <3 tack för att ni läser!

här får ni en bild på mig som "young" haha typ 15 år?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0