I'll keep you locked in my head until we meet again...



- Hej mina älsklingar! Hoppas allt är bra med er. Med mig är det nästan perfekt förutom att jag är sjuk. Är så sjukt glad idag att ingen kan förstöra mitt humör. Vill ni veta varför jag är glad? Ja självklart vill ni det!
Ska jag säga varför jag är glad? Ja självklart ska jag det. Jag är glad pga ett prev jag fick hem idag. Mer än så säger jag inte, går runt med brevjävlet hela tiden & läser det om&om igen. Visst blev ni nyfikna nu? Ja lite blev ni, erkänn bara mina fågelungar.

Vad har jag gjort idag då? Vaknade upp hos Nadja vid 11tiden, gick ut en runda. Sen fick jag ha Savannah för mig själv en stund, lekte ihjäl henne haha så hon & jag deckade i min säng. Sen hämtade Nadja henne
(hon hade fixat naglarna & vagnen fick ej plats i dörren till huset & Savannah
sov i vagnen så jag kidnappa henne hem till mig - ville ej väcka henne)

Lång förklaring

Sen var jag med Arta en stund, beställde pizza & hade det mys. & nu ska jag ta & svara på mitt fina brev. & efter det ska jag ut & övningsköra hoppas jag på. Puss på er mina fina!

 

I'll keep you locked in my head
Until we meet again
Until we
Until we meet again
And I won't forget you my friend
What happened...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0