Im going crazy!



- Inatt måste jag sova hemma aso, igår kväll stack jag hem till Nadja, hade askul där sen vågade jag ej gå hem haha. Förslöv e fett creepy så jag deckade hos henne.
Vaknade svintidigt idag & lekte med Savannah, världens finaste tjej. Sen skulle Nadja leka nyttig & dra o träna & jag va tvungen o dra hem & hålla ett öga på katten.

Fredag idag & jag har fortfarande inte fått mitt pass (skickat in det för att få svenska papper) & det betyder att jag inte kan gå ut ännu en helg. Fattar ni hur tråkigt det är? Fast har ju blivit bjuden till tjejkväll hemma hos Nathi men jag vet vad det betyder haha, det betyder utgång senare! fan fan fan. Im going crazy!

den här minen körde hon med hela morgonen, snacka om damp ja fick & klämde hennes goa huve

& pussa hennes fina ansikte

<3


Kommentarer
Postat av: Unusual

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2011-01-22 @ 16:50:37
URL: http://unusual.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0