like a boy



- Då blev det "utgång" igår igen, elr ja utgång & utgång men stack till Shpetim som höll fest i en lokal. Riktigt roligt var det där, men hade inte skadat om det var mer tjejer där, det var jag & en till. Men hon räknas inte eftersom hon var där med sin kille. Haha men ja räknas inte in som tjej i den gruppen iafl, im one of the guys, look like one and act like one hahaha ye right. Sen drog alla vidare till Top Spin & ja jag har otur, (har fortf inte fått mitt pass/leg) så jag drog vidare, elr ja rättare sagt hemåt. Snodde en bil & körde till Nadja där jag sedan deckade från ingenstans. Me likeey.

& idag har inte hänt så mycket alls faktiskt, vaknade upp på soffan med nadja brevi liggandes i den andra. Det första jag fick fram va wtf har jag sovit här?? Sen dogde vi lite & satte på tvn, kollade på nån sjuk dokumentär om några jävla psyko sekter som hade sex med mindreåriga & gifte sig med sina kusiner, nefyfan va skabbigt!
& nu sitter jag här & pelar på mina öron. Har sjukt ont i dom för ja sovde (sov- tkr om o skriva fel.) med örhängen :( aj aj ..


i'm a ghost .. Not a nun


Kommentarer
Postat av: nilläh

diggar dina brillz å din näsa (Y)

2010-10-10 @ 20:37:16
Postat av: dagga

- sv : hahaha min näsa e fett sexi nilläääh

2010-10-10 @ 20:41:39
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0