Today is a happy day



- YES YES YES !!!! fick ett samtal angående work today! Fatta lycka jag känner just nu. Det enda negativa är att det ligger i hyllinge & att jag får pendla en jävla massa & vet inte vart man ska stanna med bussen för att komma till Familia o allt de där. Men det löser sig, de göööör det alltid! Härligt, hoppas jag får platsen bara. Börjar tröttna på att sitta hemma & bara softa även om det är rätt skönt. Nej nu ska jag hoppa ner i badkaret & dränka mig, ska iväg snart troooor jag, om det blir av... Heh.

Puss på er mina vackra <3

(övergammal bild)


Kommentarer
Postat av: nilläh

grattis haha

2010-10-12 @ 13:54:01
Postat av: dagga

- haha tack my love

2010-10-12 @ 15:50:17
URL: http://dklaudias.blogg.se/
Postat av: Alex

Fan vad glad jag blir för din skull hoppas det löser sig med att åka det ligger jue vid mig typ

2010-10-12 @ 18:04:16
URL: http://achis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0