100 frågor 100 frågor ...... 100 frågor



100 frågor


01. Namn?
Dagmara Klaudia
02. Exakt ålder? 19 eeeeååår
03. Vart bor du? Forslov jo fakh
04. Bor tillsammans med? mami & diamond
05. Husdjur? min bebis kise
06. Färg på ditt hus? typ orange tegel?
07. När är du född? 2a Sep 1991
08. Klass? Hp07
09. Vilket år tar du studenten? Tog den nu i år - 11juni 2010
10. Något jobb? Soon my ladies, soon.
11. När gick du upp i morse? typ 10-11 tror jag. TIDIGT!
12. När ska du sova ikväll? snart, är helt jävla seg
13. Duschat idag? duschade typ för 3 veckor sen..
14. Kramat någon idag? ja
15. Pussat någon idag? kanshä ;) vem vet? Inte jag.
16. Vad har du ätit idag? lasagne, spagetti&köttfärssås, ost?! eh... & goooodis
17. Dagens klädsel? svarta tights & en vitrandig tunika
18. Dagens smink? Mascara, eyeliner (har aldrig de typ?) & puder
19. Dagens sötnos? min hemliga man.
20. Dagens roligaste? ett psyko som jag satt mitt emot på tåget

SOCIALT
21. Har du några vänner?
inga alls, im'a loner.
22. Hur många har du pussat i ditt liv? Inte många, kan räkna dom iafl ;)
23. Vem kramade du senast? min katt
24. hur många har du haft sex med? typ 1000 st? ingen anning faktiskt...................................
25. Hur många har varit otrogna med dig? 1 fitta.
27. Har du pojk-/flickvän? Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? a little friend
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? DET ÄR PRIVAT! VILL DU HA STRYK ELR. hora.

FAVORIT
31. Film? En djävulsk romans
32. Låt? Mario - Let me love you är en favorit sen finns det tusen andra typ
33. Mat? Mammas! & mormors
34. Dryck? DR. FUCKING PEPPER
35. Färg? oj, det va svårt. Men naturfärger tkr jag om
37. Stad? I sverige? Då måste jag nog säga Malmö faktiskt
38. Land? Polen din subba
39. Ämne i skolan? ha ha ha ...
40. Kyssare? I wont tell you

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? en babbe.
42. Personen du kysste? en babbejävel
43. Gången du spydde? ouh ja vetifan, måste vatt nångång då jag var packad. Spyr alltid innan jag ska gå & lägga mig då, vare sig jag vill elr inte. För då vaknar jag aldrig upp bakis. Skitkonstigt jag vet.
44. Gången du grät? hmm, kommer jag faktiskt inte ihåg.. 27e september tror jag, skulle tända ljus för morfars skull. Vi polska katoliker gör så, att på begravningsdatumet som nu i detta fall är 27e så tänder vi ett ljus för personens skull.
45. Pizzan du åt? pam pizza - röd
46. Gången du var i Göteborg? kommer ej ihåg men inte så jätte längesen, var med skolan & kollade på Opera.
47. Gången du var i Stockholm? tror det var i vintras?
48. Gången du var aspackad? haha oh damn, förra helgen elr förrförra?
49. Gången du var hög? hahhaha jag gillar dig!
50. Personen som såg dig gråta? kommer jag inte ihåg, längesen jag grät framför någon.

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? svart
52. Hund eller katt? både & , skiter i vad du säger. Vad ska du göra nu va va va?! jag valde båda?! men kom dåååa!
53. Ut och festa eller hemma och mysa? beros nog på humöret faktiskt :)
54. Tvspel eller datorspel? hmm, tvspel måste jag nog säga. Ja tvspel utan tvekan.
55. Singel eller upptagen? dont give a shit.
56. Strula eller ha sex? bajsa
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? vad fan är helgon för nåt? Ska fixa sen ragga.
58. Ragga eller bli uppraggad? raggar aldrig & skiter fullständigt i när någon raggar på mig
59. Big Brother eller Paradise Hotel? little sister
60. Har du svart hår eller blont? finns något som heter brunt också ditt fuckface!
61. Har du blåa ögon eller bruna? blåa
62. Choklad eller lakrits? chokolattää
63. Göteborg eller Stockholm? oh shet, hade inte velat bo i sthlm. Det är för stort o stressigt, gbg är inte jag. Så inget
64. Högerhänt eller vänsterhänt? im a vänstiri
65. Coca cola eller fanta? dr. pepper har jag ju sagt din prosti.
66. Pizza eller kebab? polska piroger.
67. Randigt eller prickigt? Prickigt e nice men randigt e nicigare
68. Älska eller älskas? Im a lover
69. Leva eller dö? Why am I dying to live, If i'm just living to die?



ANTAL:
70. Personer du älskar? min familj, & some friends.
71. Personer du hatar? finns ett par jag ogillar, men ingen jag hatar
72. Pojk-/flickvänner du haft? 4 st :) 
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? hej jag är fjortis, har tieeep hånglat med hela discot tieep.
74. Glassar du ätit på en dag? poh fan ett helt paket
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? inga tror jag fan? hahaha
76. Gånger du haft minnesluckor? wow, ett antal gånger
77. Gånger du varit hög? men sluta fråga om jag vatt hög
78. Personer du saknar just nu? min morfar <3 , Philip - kom hem! & min hund, ja jag tar det som en person.
79. Gånger ditt hjärta brustit rejält? 2.

VEM:
80. Vill du kyssa nu?
ingen
81. Ska du träffa imorgon? Nadja tror jag
82. Sjöng du senast för? me myself and I
83. Hade du senast en msn-konversation med? Philip
84. Spelade du tvspel med senast? Azem, Denis & Arton.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? ahahaha gå & fucking häng dig själv
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? dig, ja just dig!
87. Förtjänar att dö? pedofiler & djurplågare
88. Är söt? min telefon är en söt liten jävel
89. Vill du sova själv i natt? den enda som får ligga i min säng är Xperia. Ingn annan

VAD:
90. Gör dig glad? Mamma, pappa. Mina kompisar, bow wow & min katt, min älskade lilla katt
91. Gör dig ledsen? när någon nära sviker en. Lögner, när jag ser en hemlös
92. Vill du helst göra nu? haha it's a secret
93. Önskar du att du slapp göra? ehm, ja vetifan?
94. Vill du ha nu? en huvudvärkstablett men orkar ej resa på mitt feta arsle o hämta en
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? en hund
96. Längtar du till? värme!
97. Tycker du om dina betyg? har inga betyg =)
98. Ångrar du i ditt liv? finns en del saker jag ångrar
99. Är det bästa som hänt dig? finns nog inget bra svar på den frågan
100. Hur mycket är klockan? 00.15



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0