hey mr carter



- Aloten biqäz! Have you missed me? Oh yes you have :@. Erkänn bara. Flator.
Stack in till Ängelholm med Nadja & Savannah, gick i stan lite kollade kläder. Testade äntligen tröjan som jag gått & drömt om nu typ i en månad, men så var den för pösig o stor. Så jag sket i att köpa den & köpte en annan. Men vet ni vad? Nu har jag ångest över att jag inte köpte den, för även om den var pösig & stor så vill jag ha den har jag märkt nu. Ska åka in till stan imorn bara för att köpa den, bara för att ha den så jag kan sluta tänka på den Jobbig situation. Efter en liten runda i alla affärer så gick vi till Espresso House & satte oss där &
f*ka (vägrar skriva ordet för jag hatar det jävla böghorordet). fikafikafika. * skrev d ndå *  KRÄKS!

Efter ett tag hämtade mamma upp mig & jag lämnade bögnadja själv i den mörka staden & så åkte vi & handlade food. Jag tog allt. Sen köpte jag lite ljus o sånt skit som luktar cpgott & ett nytt shampoo, nån jävla Frank provot elr va de heter, orkar inte stava rätt. Så få se om det är bra nu, testat de där tresseme & de sög ju balle ska ni veta. Inte alls bra, håret blev ju så jävla torrt av det. Hoppas detta märket är bättre, men inget kommer knäcka Lanza, mitt älskade Lanza. & för er som undrar "jaha men varför köpte hon inte det då" JO det ska jag ta & säga er era bitterfittor, frisörsalongen var stängd & jag var tvungen köpa nåt shampoo. Slut på diskussionen. Hm vad mer handlade jag? En ny brunkräm, måste ha en som passar min hudfärg, e ju inte lika brun som innan & e lite trött på att mitt smink e för mörkt för min hudfärg.

Tkr det räcker med yrandet nu, nu har ni iafl något att läsa.

 

såhär gick jag & mamma runt i affären:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0