The fourth kind



- Dåligt med uppdatering men har haft fullt ooopp vettni! Förrigår stack jag ju till Shpeetimah! Han lagade lite mat duktig som han är (la pizza i ugnen), friterade pommes & gjorde saaauussse till det. Fett gott & vi vräkte som horor typ. Efter maten kollade vi på en riktigt bra film, kommer inte ihåg vad den heter men fyfan vad fin den filmen var, & sedan såg vi på Freddy Kreuger - A nightmare on Elm street & helvete säger jag bara! Ni måste se den. Efter filmerna gick vi ut en liten runda sen mötte jag upp Kattis & vi drog hem till henne.



Senare mot kvällen (elr igår- dåligt minne *stack ju till Äholm i förrgår*) stack vi till Top Spin, Jag, Kattis, Amanda, hennes kille & Kattis bror. Hade askul där, drack lite, körde mot varandra i bilspel ( kom sist varje gång .. ), sköt på massa zombies. Ja en massa kul gjorde vi.
Efter vi var klara där stack jag, Kätz & Matte (midgets bror) hem & ja hade tvingat henne ladda ner  världens psyko film som Shpetim hade tipsat mig om. & OMG säger jag bara se den om ni verkligen vill förstöra ert psyke.
Kattis & jag pallade inte se mer än hälften av filmen så vi stängde av, matte vågade inte ens se den.
& så hände det en så sjuk sak, hahaha dör av flabb bara ja tänker på det. Exakt när vi stängt av filmen så öppnades dörren sakta, Kattis the eagle eye märker detta & backar bakåt sakta mot sängen samtidigt som hon säger OH SHIT oh shit, jag kollar på henne, kollar mot dörren sen får jag fram världens skrik, aldrig hört äckligare skrik. Matte vaknar & flyger åt helvete & bakom dörren hör vi ett sånt evil laugh. Det var hennes pappa som lekte med oss hahahaha dödande va det.

Ajja hmm vad mer har vi gjort? Har lite dåligt minne ni vet men tror ni får nöja er med detta inlägget.
Nu ska jag ut en liten rondah! Puss på er.

ser helt gone ut ....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0