Who knew? ...



- Jag har så sjukt tråkigt, hittar såna här roliga frågor överallt nu känns det som. Då måste jag bara ta dom för jag vet att jag inte kommer hitta dom senare & dom e alltid bra att svara på när man har de helt tråkigt. Kanske lite roligt för er att läsa också? Går snabbt & ni får reda på en massa. Säger vi...


KLÄDSEL
Vad har du på dig idag:
gråa mjukis & en röd t-shirt
Vad använder du just nu för skor: conve elr mina bruna stövlar
Favoritfärg på kläder: militärgrön, brun, svart. Det är olika



SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng:
oj jävlar, sålänge sen nån sov här så jag kommer inte ihåg faktiskt
Du pratade med: mami
Du delade en drink med: Nathi, Erica & Madde (om jag minns de två sista namnen rätt)
Du gick på bio med: MY FATHER
Du gick på stan med: känns som jag redan svarat på de här frågorna, kattis tror jag?
Skällde på dig: ingen skäller på mig, fattar ni!? :@



SENASTE
Låt du hörde:
P!nk - Who knew
Film du såg: Scarface
Mat du åt: bröd. En torr jävla brödskiva jag hitta under sängen :(
Kram: Diamond
Puss: hihihihihhi I CANT TELL YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Fest: vetifan, förra veckan va jag ute väl? Elr... dåligt minne
Känslan: happy
Ilska: humm, igår tror jag haha
Resa: Polen i sommras
Glädje: today
Dröm: vetifan, inatt drömde jag iafl inget tror jag
Boken du läste: kommer ej ihåg :(
Personen du träffade: Nadja and two other bitches
Personen du pratade i telefon med: fan vad intresserad du är vem jag pratar med?! skrivit det tusen gånger
Personen du fick sms av: kkkkkkkkkkk...
Saken du köpte: saken? cigg nog




OM DIG
Namn:
Dagga - Dagmara Klaudia
Ålder: 19 fakäään yääärs
Längd: 1.66 typ?
Vikt: 55ton
Civilstatus: all the single ladies now put ya hands up
Smeknamn: Dagga, däg, dagg, cic, dawg. Oj ja det finns tusen
Syskon: zerooo
Sysselsättning: supa mig full & ta en promenad i skogen
Bra egenskaper: bra lyssnare, skrattar ofta, snäll (mot de som är mot mig) & ja, jag vetifan
Dåliga egenskaper: jag får damp snabbt, bryr mig för mkt om människor ja känner, orka svara mer ;D
Hårfärg: brown
Ögonfärg: bluuuh
Skostorlek: 37/38



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0