Addicted to drugs ...



- Hade världens kämpigaste natt inatt hehe, elr morgon?.. Vaknade upp typ 6 imorse (la mig v 3-4) & var helt jävla täppt i näsan, det e det värsta jag vet. Att vara täppt i näsan, I HATE IT! så låg jag uppe i typ två timmar & skrek på min näsa & dampade, grät lite för att jag var så jävla arg också pga att min nässpray typ hade skitlite kvar men det gick inte spruta upp det i näsan, sikken fucking otur man kan ha då! Men som tur är har jag som sagt världens bästa mamma så jag bad henne köpa en nässprey & sen ta med den hem efter hon slutat jobba, men ne. Bäst som hon är kom hon med den från jobbet till mig. Snacka om att jag knarka upp hela typ sedan la jag mig lycklig v halv tio tiden.

Så har min morgon sett ut, kul att veta va?
Idag så händer inte ett piss som vanligt, jävligt roligt det här att va arbetslös. Längtar tills det kommer jobb till mig, & därefter kan jag betala min makeupartist utbildning. That's my dream.

& snart ska jag börja på körkortet, tror jag ska dit på den första hmm heter det handledarkurs? Ah iafl tror jag ska dit imorn. Skönt det ska bli att börja med det, körtkort here I come!


Kommentarer
Postat av: Musa

Ju mer du använder desto värre kommer det bli..näsan svullnar tyvärr av sprayen..försök med koksalt el saltlösning..

2010-09-15 @ 16:48:07
Postat av: dagga

- Haha tack för tipset "Musa" , e det en tjej eller kille du tänker på då enligt min spåkula ;D ??

2010-09-15 @ 20:42:58
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0