börja packa - vi ska hem.



- Jaha, eftersom alla skriver om jävla Sverigedemokraterna så ska jag just go with the flow.
Mamma, börja packa - vi ska hem. Tycker det är synd att de har kommit in i riksdagen. Jag förstår inte mig på de invandrare som själva röstat på Sverigedemokraterna? Hur fan tänker ni ?! Detta är en uppmuntran för alla smygrassister att stiga fram tror jag kanske ett nytt Tyskland, vem vet?. Nu får vi se vad detta leder till mer än så säger jag inte, för jag skiter rent ut sagt i politik, har aldrig brytt mig och kommer aldrig att göra det.

Vaknade sent som fan idag fast jag la mig tidigt, yes Im a sleeper and I love it. & jag vaknade med världens huvudvärk, så jävla jobbigt. I och med att jag vaknade sent så har jag inte gjort ett skit, vad finns det ens att göra nu när det regnar? Hellre snö än regn. Va mysigt det kommer bli när vintern kommer, längtar lite faktiskt.

Blev sjukt sugen på coke nu, ja drickan... så ska ner & ta mig en hel flaska & halsa den, ladda ner nån film & bara dega. Hörs senare smygrassar.




Kommentarer
Postat av: Dominicmerethe

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-01-12 @ 22:04:13
URL: http://dominicmerethe.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0