Edward in action



- VAFAAN! jag orkar inte vara sjuk mer. Så jävla jobbigt med att ha slem i halsen hela tiden, det hjälper ju inte hur mkt jag än harklar mig (säger man så) ? låter äckligt det ordet. Hmm kanske inte rätt ord, men iafl hur mkt jag än försöker få ut slemmet går det inte. Så fucking jobbigt & varje gång jag försöker så får jag ont i min axel? Haha den e helt särig, typ dricker jag cola så kittlas det i den. & hostar jag så får jag as ont i den :S fucked up.

Ajja men men, ville ej prata om min axel utan ville bara berätta till er fula fan att jag inte pallar va sjuk & att jag äntligen har kollat på Remember Me som alla pratar om, den va sjukt bra. Äntligen får man se robert
(edward - twilight)
in the bed! YOU GO BOY! hahaha. & nu så ska jag ta & lägga mig i sängen igen & se på SALT med Angelina Jolie, världens vackraste människa förutom min mamma då. Jävligt fattigt inlägg jag skrev nyss... Inget som är intressant men iafl ett inlägg. Kyss&Smek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0