fika fikki fikäää



- Ja, jag lever. Ville informera er om det mina oroliga läsare haha.

Åkte in till Båstad idag till arbetsförmedlingen för att träffa min coach. Skön som fan va hon, & innan (&efter) träffade jag Ardi. Vi stack & fikade & efter fikat stack vi ner till mustan, inte vatt där på jävligt länge. Nu tänker jag inte blogga mer, bloggar senare lite om vad som hänt under tiden jag inte haft tillgång till någon dator.
Nu ska jag va social mot Ardi, skönt man har vänner kvar som inte glömt en ;) . Puss hej

Kommentarer
Postat av: yäääzz

ay ay ay ay !!!!!! hård den var

2010-09-13 @ 23:06:29
Postat av: dagga

- sanningen svider haha ;D

2010-09-13 @ 23:07:08
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0