Im a virgo



- De flesta vet ju att jag älskar tatueringar, & nu har jag fan bestämt mig för min andra. Är helt såld på den.
Min första tatuering skulle egentligen göras på nacken men så ångrade jag mig snabbt för ja ville göra på stället de gör mest ont först så att resten inte känns så farligt, smart tänkt. Jag vet.
Jag vill inte ha nåt för stort & inte heller något för litet töntigt skit. & jag har redan text. Så det får bli någon som är jag, and yeah Im a virgo. Jungfru för er som inte är så bra på engelska.

 

 

Där ska jag ha den, exakt där. Fast den ska inte se ut så, ser för manligt ut. Utan mer så här fast mindre:



& inte just sån stil på den, ooh så snyggt de kmr bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0