Kommer inte på någon rubrikjävel



- Igår blev det HBG för min del, åkte dit för att träffa svarta David haha. Gick runt på stan & softade, åt & sedan tog vi bussen hem till honom, plågade hans små chiuaua valpar, skitsöta! Efter jag vatt med David & skulle hem så träffade jag på ja det skulle ni veta ;) , kollade film & snackade till sent på natten & sen blev det bila hemåt, skönt att slippa buss & tåg.

Det va igår det & just nu sitter jag & skriver på mitt CV som min coach bad mig att göra, fan va jag hatar mig själv ibland, jag skjuter alltid upp såna saker till sista minuten, okey har någa dagar kvar på mig fort till typ den 27e men ändå känner mig stressad nu. Det här är andra gången jag skriver ett CV liksom haha, bad I know. Skrev ett i skolan för vi var tvugna. & till det ska jag skriva ett personligt brev? Aso hello, vem fan kommer vilja anställa mig? Haha har ju fan aldrig jobbat i mitt liv förutom i Polen då jag & en kompis tog över hennes pappas kiosk liksom.
Ajja hoppas alltid på att nån av mina vänner ska lyckas stort & sedan anställa mig, haha just kidding. Or am I?
Ne jag ska bli makeup artist, det har jag bestämt mig för. & vad jag får för jobb innan det skiter jag faktiskt fullständigt i.

Nu ska jag fortsätta på CVjävlet & sedan ta en god chokladcigg, som inte ens smakar chokoo men dom e iafl asgoda!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0