många många månader :(



- Hänt en massa då jag inte haft dator, bland annat så har Philip åkt iväg nu :( , vi räknade ut att vi kanske inte kmr ses på hmm typ 7 månader, fattar ni hur många månader det är? Hur många timmar & minuter jag kmr vara utan min kära Philly. Iafl, detta "firade" vi elr ja festade en sista gång nu i fredes & det var sååååå jävla kul!

( jag va inte i nyktert tillstånd då jag tog bilderna så de blev jävligt fucked )

iafl på bilden : random!? & Philip

kom ihåg ... fortf inte nykter....

så mer bilder tänker jag inte visa er (:

puss babes!


Kommentarer
Postat av: Paulvilma

I kinda like it. Thanks!

2011-07-15 @ 11:59:26
URL: http://paulvilma.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0