Negro



- Söndag, söndag söndag. Tråkiga jävla söndag! Trött på att sitta hemma & bara ruttna, så är det när man är arbetslös. Imorn bär det av till arbetsförmedlingen & träffa Cherin, ska snacka CV o såna saker. Oke inte så himla svårt det där med CV egentligen MEN jag är jag & jag vill ha hjälp med allt sånt där så jag får ett så perfekt CV som möjligt + så ska vi kolla upp lite saker med csn lån. Om jag nu inte får ett jobb som passar mig eller som jag vill ha (egentligen bryr jag mig inte så mycket - men man vill ju helst jobba med något man älskar) & jag älskar smink, utseende. Är inte speciellt utseéndesfixerad men är faschinerad av hur smink kan ändra utseénde så himla mycket, vad man kan göra med det. Just love it. Men hört för att kunna bli makeup artist är det ett plus att vara kreativ, ehm... Det är jag inte. Inte nånstans. Typ på bilden skulle man rita av människor o allt de där, fan mina gubbar såg ut som de hade nån jävla sjukdom elr något fyfan haha. Ajja jag hoppas iafl på att jag lyckas bli makeupartist. Det är mitt mål nu & att ta körkortet. Sen det enda som fattas i mitt liv är....... Nu tänker ni pojkvän elr hur? Men hell to the no, utan det är en hund faktiskt. Jag vill ha en hund. Drömde om att jag hade en hund faktiskt, nu inatt elr vafan man säger & alla kallade den för vattenskalle :( så synd det va. Vadå vattenskalle?

Fyfan sikket inlägg det blev. Men jag är inte klar ännu, ni jävlar ska få något att läsa nu faktiskt. Ska berätta lite om min dag som har bestått av telefon (prat), sms, sms , sms. Msn, skrattat åt alla desperata horor på nattstad.
(Skaffade nattstad för att jag & en kompis skulle driva lite rundor där) Pratat i telefon igen, smsat lite mer. Vatt ute en runda med Arta, ätit negro - ja dom heter faktiskt så & dom är svarta också ! ha ha ha skitgoda. Godis från kosovo för er som vill veta. Arta har importerat hit dom typ. Yummy.

Vad har jag mer gjort? Jo sjungit, tror jag kan? Låter som en jävla jag vet inte vad. Mamma typ skriker HOOLL KEFT ( keft med K nu inte ch ) jak vill såva! jaha tack för den liksom. Nej men jag har sjukt grym röst, nästan så att jag knäcker Celine Dion & Whitney Houston tillsammans, ja tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0