Ni är guld värda



- Min dag har vatt helt perfekt, måste tacka igen för alla fina gratulationer & alla roliga samtal jag fått <3
ni är guld värda. & tack för presenterna tjejer, älskar dom verkligen. Men älskar er mer ha ha ;D

Jaha då ska man berätta lite kort om dagen, vaknade av att de ringde överallt på morgonen, hemtelefonen, mobilen ja de va typ allt haha sen kunde jag inte somna om så jag tog mig ett lååångt bad & sen fick jag besök av mina älsklingar Ardijana & Taulanta. Vi åt tårta & snackade en massa roligt, sen öppnade jag deras fina presenter. Blev riktigt glad över dom. Men mest glad över att mina två bästa tjejer kom såklart. Efter massa snack & käk hos mig drog de hem & jag & mamma stack in till Ängelholm en sväng. Hade fått presentkort av farmor som jag handlade upp direkt, kanske 100 kr kvar på det & sedan bombade mig mamma med ännu mer gifts. Riktigt tacksam för det<3
Träffade även på Shpetim i Ängelholm, han mötte upp mig & så satt vi & snackade om allt mellan bajs & kiss.

Nu orkar jag inte skriva mer hihi. Hoppas ni haft en bra dag. Kraaam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0