Once you go black you never go back



- Haft en väldigt händelserik dag, not. Har inte gjort ett skit ärligt talat, haft lite gäster. Suttit med dom, käkat o sånt. Sedan gått ut med Arta en lång runda ba snacka om allt&inget typ, skönt. & sen efter det gick jag & la mig å sov för har haft en sån jävla fitthuvudvärk. Druckit vatten o tatt tablett o allt de där men de hjälper ju fan inte :S , & jag som säger till alla att de ska ta ett glas med citron i, elr hälla citronens saft i vattnet för att föklara det lite bättre för er tröga. Varför har jag inte gjort det? Ska ta & göra det nu då, får hoppas på att man har citron bara.

Förresten, kollade nyss på gamla bilder & damn vad jag saknar mitt svarta hår. Helvete vad jag har lust för att färga det så igen, men utväxten är inte direkt att leka med när man har svart hår. Syns direkt ju. & jag som kämpat mig ut ur de svarta haha för att få tillbaka min egna hårfärg nu som jag lyckats så bra med att behålla (älskar att färga håret) once you go black you never go back. Lite sant, men neeee im strong! The force is strong in me. / Master yoda.



allt blir inte alltid som man tänkt sig ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0