jävla 1krona



- Hej & förlåt för att jag inte har bloggat nåt för er på hela dagen men har ej vatt hemma hihi. Åkte nämligen in till Ängelholm med Tau. Gick runt i affärer, hitta mig en mysig tröja. Vi tog en fika & sedan solade vi en snabbis. Efter jag kom hem så deckade jag direkt, va ju uppe typ hela natten igår & när jag väl skulle lägga mig gick det inte att somna.. Någons fel! Ditt kanske? Arsel.... Ja & nu sitter jag här & försöker få ihop ett långt blogginlägg eller något kuligt att läsa men går inte så speciellt bra. Eller jo haha kan skriva om en liten händelse idag.

Jag & Tau satt utanför en skoaffär & tog en cigg, så ba flyger en 1krona över våra huvuden. WTF sa jag liksom? Så vände vi oss om såg massa äldre människor som jag tror är lite för mogna för sånt. Så får jag syn på två småskitar till killar. Kanske 1 år? Ne men 13-14 årsåldern. Ni vet såna som är i det gangsterstadiet? Mobbade fanskap. Så jag ba ne jag ska ta & stoppa upp den här kronan o röven på han & VET NI VAD?! jag stoppade upp den i röven på honom, han skrek som fan. Ha ha ne skojja tog upp den jag & Tau förföljde dom men sen så satte min adrenalinkick in & folk, det är inte bra ska ni veta. Tau tog 1kronan o slängde den i huvet på han haha. Hahaha fyfan va kul det var.

Nu fick jag till ett helt okey inlägg visst? Bye (:

 

mitt vackra hjärta <3





what tha fuck happend there?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket :)

2010-09-29 @ 10:59:22
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0