What am I gonna do when the best part of me was always you?



- Sitter här med tårfyllda ögon, hatar denna dan men samtidigt älskar jag den. Jag älskar denna dagen för din skull, detta datumet. Hatar den för det var sista dagen jag fick se dig, fick se dig livlös i en kista, ditt fina ansikte. Kommer aldrig glömma dina kalla händer, kommer aldrig glömma när jag satte mig på golvet helt förkrossad i kapellet & bara grät & grät, tryckte mina händer mot dina för jag hoppades på att du skulle bli varm. Älskar dagen för att det var dagen då du mötte Gud, då du slapp alla världens plågor. Du du kunde få andas i lugn & ro <3
Idag är det fem hela månader sen du begravdes & jag saknar dig så! Kocham cie.

1933 5/11 - 2010 25/4 <3

Vila i frid morfar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0